FashionDeal.nl | We Are Online Outlet Shopping
Menu
We are online outlet shopping!
Win €100,- shoptegoed!

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen die we te horen krijgen op de klantenservice afdeling van FashionDeal. Staat je vraag er niet bij, neem dan contact met ons op.

Algemeen

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Mocht je klachten hebben over onze producten, dan kun je direct contact opnemen met onze klantenservice via onze contactpagina of via 070-7770010. Op werkdagen, binnen 48 uur een reactie.

Heb ik garantie op de aangekochte producten?

Je hebt altijd garantie op je aankoop. De garantieperiode op onze producten is, indien niet anders vermeld, twee maanden. Fashiondeal.nl en/of haar leveranciers bepalen of de garantieclaim gerechtvaardigd is en ingewilligd wordt.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Je kunt jouw gegevens bijwerken in Mijn Account.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?

Als je op “inloggen” klikt, zie je een linkje met “wachtwoord vergeten”. Klik hierop en nadat je jouw e-mailadres hebt ingevoerd, ontvang je een nieuw wachtwoord per e-mail. Daarna kun je jouw wachtwoord weer wijzigen via “mijn gegevens”. Daar zie je “wachtwoord wijzigen” staan. Als je daarop klikt, kan je een nieuw wachtwoord aanmaken.

Retourneren

Kan ik een product retourneren als ik niet tevreden ben?

Mocht je niet tevreden zijn over een product, dan moet je het product binnen 14 dagen retourneren. Je ontvangt je aankoopbedrag (exclusief de aankoop verzendkosten) dan zo spoedig mogelijk op je bankrekening.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aankomt?

Mocht je aan de buitenkant al zien dat het pakket beschadigd is, dan moet je de koerier/bezorger verzoeken hiervan melding te maken op de afleverbon. Mocht het product ook daadwerkelijk beschadigd zijn,hoe je het product het beste kan retourneren.

Betalen

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bestellingen met een totaalwaarde boven de € 50,- worden gratis verzonden! Onder dit bedrag bedragen de verzendkosten altijd € 5,95 per aankoop. Voor klanten uit België rekenen wij altijd € 9,50 verzendkosten.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Al onze producten zijn inclusief 21% BTW.

Hoe kan ik betalen via iDEAL?

Met iDEAL kun je betalen via je eigen bank. Dit internetbankieren is vertrouwd, veilig en gemakkelijk.

Kan ik betalen met creditcard?

Wij werken met Mastercard en Visa. Je kan de gegevens van je creditcard invoeren via een veilige SSL server. Wij verzenden jouw bestelling zodra Mastercard en/of Visa de betaling heeft goedgekeurd.

Kan ik betalen via Paypal?

Op de Paypal website kun je een Paypal account openen. Dit is geheel gratis. Je koppelt dan je bankrekening of creditcard aan Paypal. Hierdoor kun je direct je betaling verrichten.

Afleveren

Wat is de levertijd van de producten?

Wij streven er naar om binnen 10 dagen, na aankoop, de goederen bij je af te leveren.

Mocht ik onverhoopt niet thuis zijn, wordt de bestelling dan nog een keer aangeboden?

Als je niet thuis bent als het pakketje wordt aangeboden, dan wordt het standaard bij je buren aangeboden. Mocht dat ook niet lukken, dan wordt het nogmaals bij je aangeboden. Mocht het dan nog niet lukken, dan krijg je een briefje in de bus waarop vermeld staat waar je jouw pakket zelf kunt afhalen.

Kan ik de bestelling ook op een ander adres laten afleveren?

Dat is zeker mogelijk. Je kan hierdoor ook iemand verrassen. Tijdens het bestellen kan je aangeven of je het ergens anders afgeleverd wilt hebben.

Je bestelling ophalen bij een Kiala-afhaalpunt; hoe werkt dit?

Een Kiala Punt is een winkel, benzinestation of supermarkt bij jou in de buurt dat als afhaalpunt kan worden gebruikt voor je bestelling bij Fashiondeal.nl. Zodra je bestelling in het Kiala Punt van je keuze aangekomen is, brengt Kiala je hiervan op de hoogte. Je kunt je bestelling afhalen wanneer het jou het beste uitkomt, want alle Kiala Punten hebben ruime openingsuren. De meeste Punten zijn zelfs in het weekend open. Hoe gaat het in zijn werk?

  • Koop bij Fashiondeal.nl en kies een Kiala-ophaalpunt bij jou in de buurt of dichtbij je werk.
  • Wanneer je pakket is aangekomen, ontvang je een e-mail. Zo kan je jouw pakket afhalen wanneer het jou uitkomt.
  • Het Kiala Punt vraagt u om een identiteitsbewijs, daarna ontvangt u direct uw pakket. U tekent bij het Kiala Punt voor ontvangst van uw pakket.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Kies het item naar wens. Bepaal vervolgens de maat en klik op “toevoegen aan winkelmandje” om het artikel toe te voegen aan je winkelmandje. Je kunt dan kiezen om direct af te rekenen of om verder te winkelen.
Als je al eerder iets gekocht hebt bij Fashiondeal.nl, dan kun je met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord direct inloggen. De eerste keer dat je iets kocht, heb je de login gegevens ontvangen per e-mail.
Mocht dit de eerste keer zijn dat je bij ons winkelt, dan wordt er eenmalig gevraagd om je gegevens in te zullen. De velden met een * zijn verplichte velden. Hier kan je ook aangeven of je factuur- en afleveradres hetzelfde zijn. Als dat niet zo is, dan kan je dat meteen aanpassen.

Hierna volgt het betalingsmenu; je kunt nu de juiste betaalmethode kiezen en via het betalingsmenu kan je de betaling doen.
Vink vervolgens aan dat je akkoord gaat met onze algemene voorwaarden en privacy statement.

Hoeveel producten mag ik bestellen?

Er geldt bij de producten die je kunt bestellen bij Fashiondeal.nl geen maximum. Je kunt zoveel bestellen als je wilt.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als je bestelling reeds onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Je kunt het product wel, binnen 14 dagen, terugsturen. Zie hiervoor het retourformulier. Wij zullen het aankoopbedrag dan terugstorten op je bankrekening.

Kan ik een bestelling wijzigen?

Om technische redenen is het helaas niet mogelijk een bestelling te wijzigen als de koop is gesloten. Wel kun je het product binnen 14 dagen retourneren.

Is het mogelijk om geleverde producten om te ruilen?

Het is niet mogelijk om producten te ruilen. Wel kun je de bestelling binnen 14 dagen retourneren. Wij betalen je dan de aankoopkosten (exclusief de verzendkosten van de aankoopzending) retour.

Hoe kan ik zien of de bestelling gelukt is?

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, ontvang je direct een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Waarom zijn bepaalde producten zo snel uitverkocht?

Wij werken met beperkte aantallen per product. Hierdoor kunnen bepaalde producten snel uitverkocht zijn. Wees er dus snel bij om je favoriete product te bemachtigen.

Privacy en algemene voorwaarden

Hoe gaan jullie om met de privacy van de bezoekers/klanten?

Wij gaan zeer discreet om met de privacy van onze klanten. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Privacy statement.

Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

Klik hier voor onze Algemene voorwaarden.

Met welke bedrijven werken jullie samen?

Eén van de beste en meest up-to-date kortingssites van Nederland is vouchercode.nl. Bezoek de website en profiteer van hoge kortingen op mode, reizen en laptops.